Boost your Business

Suksess-seminaret drar på turné

  • Stavanger – Clarion Hotel – 13. sept. 2022
  • Bergen – Clarion Hotel – 15. sept. 2022
  • Tromsø – Clarion Collection Hotel Aurora – 19. jan. 2023
  • Trondheim – Quality Hotel Augustin – 20. jan. 2023
  • Kristiansand – Clarion Hotel Ernst – 02. feb. 2023

Med over 100 fornøyde deltakere på Boost Your Business-seminaret i Oslo, drar vi høsten 2022 og begynnelsen av 2023 på turné til noen av de største byene i Norge.

På Boost Your Business lærer du hvordan du skaper nye digitale løsninger for kundene som gir økt kundelojalitet, og som er både teknologisk gjennomførbare og lønnsomme.

Rene digitale «disruptors», en økende global konkurranse og prispress er bare noen av utfordringene som krever at bedrifter nå må vurdere hvilken reell verdi de skaper for kundene sine. Det å kunne tilby dine kunder innovative løsninger og kundeopplevelser har simpelthen blitt en nødvendighet for å beholde konkurransekraften.

Design thinking gir deg en effektiv og suksessrik oppskrift til nettopp dette – tilpasset dine behov.

På seminaret tar vi et dypdykk ned i hvordan du kan starte arbeidet med å utvikle ditt innovative potensiale med kundesentriske digitale løsninger, sette fart i din digitale transformasjon og øke sannsynligheten for suksess og implementering.

Du vil også få med deg en nyttig liten arbeidsbok hvor du kan utforske dine digitale muligheter.

Kom og møt ledende fagfolk, og få nyttig veiledning for din bedrift!

Foredragsholdere

Speed up digital innovation with design thinking

Rune Veerasawmy - Senior User Experience Business Consultant, ItumX

Er du fanget i et hav av dårlig tid og gode ideer? Trenger du å få opp farten på innovasjon og utvikling i bedriften din?

I dette foredraget kan du lære litt om hvordan du kan:

  • Løse komplekse problemer med design thinking.
  • Booste din bedrifts innovative potensiale. 
  • Utforske nye digitale produkter og tjenester. 
  • Teste og evaluere dine digitale forretningsmuligheter. 
  • Spisse din digitale strategi og forsikre deg at den er lønnsom. 
  • Skape virkelig verdi for dine kunder.

Rune Veerasawmy har en doktorgrad i Design Thinking og User Experiences, har drevet forskning ved Universitetet i Århus i Danmark innenfor innovasjon, og jobber i ItumX som Senior User Experience Business Consultant.

Rune har over 10 års erfaring fra å jobbe med forretnings- og konseptutvikling sammen med noen av de største danske og internasjonale B2B- og B2C-selskapene.

Drevet av et ønske om å skape verdi for mennesker gjennom design thinking, utforsker og utfordrer Rune måten vi designer og utvikler virksomheter, strategier og løsninger på.

Rune hjelper bedrifter med å etablere og gjennomføre digitale innovasjonsprosesser som skaper bærekraftige og langsiktig verdi for kunder, brukere og organisasjone

Build-Measure-Learn og kontinuerlige forbedringer

Lars Martin Lund - Senior forretningsutvikler, ItumX

Hva kan moderne prinsipper for IT-utvikling lære oss om innovasjonsprosesser?

Digital utvikling og innovasjon dreier seg ofte om en hyppig og kontinuerlig optimalisering. Så snart første versjon av et prosjekt er lansert, starter prosessen med optimalisering. Men, de fleste endringstiltak leder erfaringsmessig til enten ingen eller negativ effekt. Det er en krevende oppgave å identifisere hvilke tiltak som faktisk fører til forbedringer. Og, hvilke forbedringer er lønnsomme sammenlignet med investeringen?

I dette innlegget vil Lars Martin Lund presentere en praktisk tilnærming til Build-Measure-Learn-prinsippet. Han viser konkrete eksempler fra små og store utviklingsprosjekter hvor effektmåling har stått sentralt. Når måling og gevinstrealisering gjøres til en sentral del av prosjektmetodikken, øker sannsynligheten for at man jobber med de rette tingene. I moderne metodikk for IT-utvikling har man kommet langt i å strømlinjeforme alle deler av arbeidsprosessene opp mot å returnere verdi for sluttbrukeren eller organisasjonen.

Lars Martin har over 25 års erfaring i IT-bransjen og jobber i dag som forretningsutvikler og digital strateg i ItumX.

Tildelt Sitecore MVP (Most Valuable Professional) i 2018, 2019, 2020 og 2021 for sitt arbeid med datadrevet optimalisering.

Lars Martin bistår ambisiøse selskaper i high-end-markedet med digital transformasjon, konseptutvikling, innovasjon og forretningsutvikling. 

Implementering - hvordan møte utfordringene i organisasjonen

Portrettbilde av Barbro Moen TernstenBarbro Moen Ternsten - Vekstpilot, ItumX

Barbro er siviløkonom med internasjonalisering som spesialiseringsretning. I tillegg har hun to master of management moduler fra BI innenfor innovasjon og ledelse. Hun har 25 års erfaring innenfor IT ledelse, prosjektledelse, porteføljestyring og forretningsutvikling.

I jobben som vekstpilot i ItumX kombinerer Barbro et operativt oversyn av alle kundeleveranser med strategisk utvikling av selskapet.

Under seminaret vil Barbro snakke om «Implementering - Hvordan møte utfordringene i organisasjonen».

Praktiske opplysninger


Sted:

Stavanger – Clarion Hotel – 13. sept. 2022

Bergen – Clarion Hotel – 15. sept. 2022

Tromsø – Clarion Collection Hotel Aurora – 19. jan. 2023

Trondheim – Quality Hotel Augustin – 20. jan. 2023

Kristiansand – Clarion Hotel Ernst – 02. feb. 2023

Tid:

09 - 13


Gratis inngang.

Seminaret holdes i samarbeid med Computerworld.

Rune Veerasawmy og Lars Martin Lund presenterer fra en scene
Delte av sin kunnskap. Rune Veerasawmy og Lars Martin Lund presenterte på scenen til Oslo Kongressenter, våren 2022. Foto: Anniken Tangerud

Lurer du på noe?

Vi er bare et tastetrykk unna

Ta kontakt med Keith i dag

Portrettbilde av Keith Johansen. Fotografi

Keith Johansen

Salgsdirektør

[+47] 924 37 980

[email protected]