Boost Your Business. Speed up digital innovation with design thinking
Dette er et seminar du ikke har råd til å gå glipp av. På Boost Your Business vil du lære hvordan du skaper nye digitale løsninger for kundene dine som både er teknologisk gjennomførbare og lønnsomme.
Få grep om din digitale innovasjon
Design thinking gir deg innovative produkter og tjenester, mer fornøyde kunder og høyere lønnsomhet ved å sette mennesker og innsikt i sentrum av alt du gjør.
Kort og godt: Design thinking skaper verdi.
Det å kunne tilby dine kunder innovative digitale løsninger og kundeopplevelser har blitt en nødvendighet for å beholde konkurransekraften. Rene digitale «disruptors», en økende global konkurranse og prispress er bare noen av utfordringene som krever at bedrifter nå må vurdere hvilken reell verdi de skaper for kundene sine.
Design thinking gir deg en effektiv og suksessrik oppskrift til kundesentriske og innovative løsninger – tilpasset dine behov.
Seminaret er todelt.
- I del 1 får du en innføring i hvordan Design Thinking og Build-Meassure-Learn kan brukes til å styre dine innovasjonsprosesser.
- Del 2 er en praktisk del hvor du kan jobbe med dine egne utfordringer og muligheter, trygt veiledet av våre eksperter.
Hør og møt ledende fagfolk, og få nyttig veiledning for din bedrift.
Registrer deg i dag på dette skjemaet til Computerworld >
Du vil blant annet lære om:
Halvdagsseminar kl. 09 - 12:
• Digital konkurranse, innovasjon og Design Thinking.
• Hvordan skalere dine innovasjonsprosjekter.
• Build-Meassure-Learn: begynn smått og skaler opp.
• Design Thinking som metode og verktøykasse. Slik bruker du Design Thinking i dine prosjekter.
• InnovationBooster – fra kundeinnsikt til brukertestede prototyper på 10 dager.
Workshop kl. 13 - 15:
• InnovationBooster Workshop. Dykk ned i detaljene og boost ditt prosjekt gjennom konkrete øvelser.
Foredragsholdere
Speed up digital innovation with design thinking
Rune Veerasawmy - Senior User Experience Business Consultant, ItumX
Er du fanget i et hav av dårlig tid og gode ideer? Trenger du å få opp farten på innovasjon og utvikling i bedriften din?
I dette foredraget kan du lære litt om hvordan du kan:
- Løse komplekse problemer med design thinking.
- Booste din bedrifts innovative potensiale.
- Utforske nye digitale produkter og tjenester.
- Teste og evaluere dine digitale forretningsmuligheter.
- Spisse din digitale strategi og forsikre deg at den er lønnsom.
- Skape virkelig verdi for dine kunder.
Rune har over 10 års erfaring fra å jobbe med forretnings- og konseptutvikling sammen med noen av de største danske og internasjonale B2B- og B2C-selskapene.
Drevet av et ønske om å skape verdi for mennesker gjennom design thinking, utforsker og utfordrer Rune måten vi designer og utvikler virksomheter, strategier og løsninger på.
Rune hjelper bedrifter med å etablere og gjennomføre digitale innovasjonsprosesser som skaper bærekraftige og langsiktig verdi for kunder, brukere og organisasjone
Build-Measure-Learn og kontinuerlige forbedringer
Lars Martin Lund - Senior forretningsutvikler, ItumX
Hva kan moderne prinsipper for IT-utvikling lære oss om innovasjonsprosesser?
Digital utvikling og innovasjon dreier seg ofte om en hyppig og kontinuerlig optimalisering. Så snart første versjon av et prosjekt er lansert, starter prosessen med optimalisering. Men, de fleste endringstiltak leder erfaringsmessig til enten ingen eller negativ effekt. Det er en krevende oppgave å identifisere hvilke tiltak som faktisk fører til forbedringer. Og, hvilke forbedringer er lønnsomme sammenlignet med investeringen?
I dette innlegget vil Lars Martin Lund presentere en praktisk tilnærming til Build-Measure-Learn-prinsippet. Han viser konkrete eksempler fra små og store utviklingsprosjekter hvor effektmåling har stått sentralt. Når måling og gevinstrealisering gjøres til en sentral del av prosjektmetodikken, øker sannsynligheten for at man jobber med de rette tingene. I moderne metodikk for IT-utvikling har man kommet langt i å strømlinjeforme alle deler av arbeidsprosessene opp mot å returnere verdi for sluttbrukeren eller organisasjonen.
Lars Martin har over 25 års erfaring i IT-bransjen og jobber i dag som forretningsutvikler og digital strateg i ItumX.
Tildelt Sitecore MVP (Most Valuable Professional) i 2018, 2019, 2020 og 2021 for sitt arbeid med datadrevet optimalisering.
Lars Martin bistår ambisiøse selskaper i high-end-markedet med digital transformasjon, konseptutvikling, innovasjon og forretningsutvikling.
Praktiske opplysninger
Sted: Oslo Kongressenter. Youngs gate 21, 0181 Oslo.
Tid: Torsdag 26. april 2022 kl. 09.00 – 12.00 og 13.00 - 15.00
Gratis inngang.
Seminaret holdes i samarbeid med Computerworld.